ar ikke tendens til at give mig problemer ofte

#1 von Labi1995 , 29.09.2018 07:31

Jeg b?rer generelt k?lvemuffer, n?r jeg k?rer, hvis de ikke har nogen anden grund til at have det godt. Jeg ved ikke, om de giver nogen gavn under l?bet, og jeg har heller ikke en god fornemmelse af, om de hj?lper med at f? fart p? genopretningen Nike Air Max 2017 Womens (bare Nike Air Max 90 Hombre v?re ?rlig!). Jeg b?rer dem, fordi jeg kan lide dem, og det er en god nok grund til mig. Mit foretrukne m?rke til kalve ?rmer er Zensah. ?rmerne er lavet af et lidt tykkere stof end andre, jeg har pr?vet, og jeg kan godt lide m?ngden af ??kompression, de giver. Zensah sendte mig for nylig et par af deres nye "Reflect" kalve ?rmer, og jeg bar dem i min marathon i sidste weekend - ingen problemer, selvom mine kalve var s? onde som n?ste dag, s? de tydeligt ikke forhindrede kalv ?mhed. Disse ?rmer er stort set de samme som de traditionelle Zensah ?rmer jeg har, med tilf?jelse af nogle reflekterende m?rker. Jeg har ikke k?rt i m?rket i det seneste, men jeg antager, at noget ekstra reflekterende materiale kan v?re til gavn, n?r du k?rer om natten. Meget tilfreds med disse ?rmer. En producent af energigeler, som jeg ikke havde Nike Air Force 1 Womens h?rt om f?r. Nike Air Odyssey Hombre VFuel sendte mig pr?ver af deres tre gel smag: chokolade, vanille og fersken skomager. Jeg har tendens til at foretr?kke frugtagtig gel smag, s? jeg brugte fersken cobbler gelerne i mine sidste par lange k?rer, der f?rer op til Vermont City Marathon sidste weekend. Jeg brugte ogs? tre af fersken skomager VFuel pouches i l?bet (blandet med lidt vand i en kolbe). VFuel understreger, at de bruger naturlige smagsstoffer kilder - ting som egentlige kakaopulver i chokolade gel, ?gte vanille i vanilje gel , etc. (ikke sikker p?, om der er faktisk fersken skomager i fersken skomager gel). De ?gede ogs? ?get ford?jelighed, da de bruger en blanding af maltodextrin og dextrose i stedet for maltodextrin og fructose som den prim?re carb-kilde i gelen. Jeg finder det meget sv?rt at gennemg? sport ern?ringsprodukter, da det Nike Air Max 270 Femme er sv?rt Nike Air Vapormax Womens at virkelig Nike Air Max 90 Homme spole ned nogen passende af en over ethvert andet produkt. S? det jeg vil sige er, at jeg kan lide smagen af ??fersken skomager VFuel, og det er lidt tyndere end andre geler jeg har brugt, hvilket g?r det nemmere at tage ind, hvis du spiser det lige fra posen. Jeg havde ingen problemer med maven i marathon i sidste weekend, men min mave har ikke tendens til at give mig problemer ofte p? flugt. S? m?ske er det bedst at sige, at jeg ikke har noget negativt at sige om VFuel, hvilket nok er den h?jeste ros, jeg kunne give til en gel. Jeg bruger sj?ldent geler p? tr?ningsl?b, og da de sendte mig to kasser af hver smag, vil jeg nok bruge det i hvert langt l?b jeg l?ber i overskuelig fremtid - det er ikke n?dvendigt at k?be andre geler i ?jeblikket! PocketFuel sendes mig nogle pr?ver af deres m?trik sm?r poser sidste Nike Air Presto Hombre ?r, og Adidas Campus Femme jeg havde glemt jeg Nike Air Max 95 Homme havde dem, indtil jeg var pakning til min seneste maraton. Jeg tog med mig til Vermont for at spise efter l?bet, og det mindede om, hvor godt de er (og ja det viser sig, at ?r gammel PocketFuel stadig er meget spiselig). Pocket Fuel kommer i en r?kke smagsoplevelser, men den grundl?ggende ingrediens af hver er en af ??flere typer n?dder sm?r. Jeg tror, ??at alle de poser de sendte mig, var mandelsm?r baseret. M?rtsm?rret blandes med forskellige andre hele f?devarer for at producere de forskellige smagsstoffer - det er helt naturligt, ingen kemiske tils?tningsstoffer.

Labi1995  
Labi1995

Encantador Boho Bodas con diversión y diversión
La moda no se detiene aquí para vestidos de fiesta

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor