Grit og den kommende New

#1 von Labi1995 , 22.02.2019 03:41

Den tredje iteration af den popul?re Kinvara, der skal udgives i for?ret 2012, ser ud til at v?re lidt mere en opdatering til originalen end Saucony Kinvara 2, der for det meste s? et par tweaks til den ?verste. Min kontakt p? Saucony meddelte mig, at disse billeder ikke n?dvendigvis er den endelige produktionssko, og at nogle ?ndringer stadig kan laves. Under alle omst?ndigheder t?nkte jeg p? grund af denne skos popularitet og min egen meget positive personlige historie med at dele billederne her.
Som billederne nedenfor viser (Saucony Kinvara 2 ovenfor, Saucony Kinvara Nike Air Max 2017 Donne3 nedenfor), ser det ud til at have gennemg?et en mere signifikant opdatering, med hvad der synes at v?re svejsede overlader, der str?kker sig i et stribet m?nster ned ad skoens l?ngde. Det ser ogs? Nike Air VaporMax Hombre ud som om s?len bag h?len er blevet skulpteret lidt, s? den ikke str?kker sig s? langt tilbage bag h?lt?lleren. 4mm h?l-forfods?l differentialet er bevaret, selvom geometrien af ??"lugs" under forfoden ser ud til at v?re lidt anderledes. De n?ste to billeder fremh?ver forskellen i yders?lskonstruktionen mellem Kinvara 2 (top) og Kinvara 3 ( bund). Som du kan se, reducerede Saucony m?ngden af ??gummi yders?l p? den mediale side af h?len og reducerede ogs? antallet af trekantede yders?lene under forfoden. Det ser ikke ud til, at der er blevet tilf?jet gummi under forkantens laterale margin, hvilket vil v?re en skuffelse for dem, der www.matthieugranier.fr har tendens til at tygge op i denne region (jeg har ikke personligt haft et problem med holdbarhed i dette omr?de). Det handler om omfanget af, hvad jeg kan fort?lle lige ved at sammenligne fotos, men Nike Epic React Flyknit Femme forh?bentlig vil jeg kunne sende flere, n?r jeg f?r h?nderne p? et revisionspar, som forh?bentlig ikke vil v?re i den fjerne fremtid! Jeg er sent til dette indl?g ved jeg, men manglen p? en mere holdbar ydre forfods?l g?r mig gal. Jeg vil gerne elske denne sko, men jeg har et par kinvara 2'er med mindre end 100 miles p? dem, og den del af s?len er n?sten v?k. Jeg tvang mig til at skifte fra en solid h?lstrejke til en forfodsstrike for et ?Nike Air Max 95 Femme r siden (som jeg ikke havde haft et bestemt problem med en h?lstrejke, gjorde mig hurtigere), og min naturlige forfodsstrike er p? ydersiden . D?rlige nyheder til kinvara hvis du vil have det til Nike Air Max TN Femme at vare flere hundrede miles. Kan du anbefale en sko med en lignende v?gt / dr?be / f?ler, der har en mere holdbar s?l? Baseret p? dine anmeldelser (og et ?nske om at g?re en smule mere sporet k?rer), er jeg fristet til at skifte til NB MT101 som en daglig sko - er det meget mindre i den sko? Merrell lavede et godt skridt i 2011 p? Minimal ende af det l?bende sko spektrum med sin Merrell Barefoot lineup. Merrell Trail Glove er en fantastisk sko og er stadig en af ??mine personlige favoritter, og de har et udvalg af nul drop sko, der er mere egnede til vejk?rsel, der kommer ud i de kommende m?neder (den barfodet-style Road Glove og nul Nike Air Max 270 Femmedrop men polstrede Bare Access). Merrell er nu begyndt at diversificere en smule ind i den lette trail l?ber kategori med sin introduktion af Merrell Mix Master, en 4 mm dr?be, polstret trailesko.Nike Air Max 270 Dames For at v?re klar i starten er Mix Master ikke en del af Merrell Barefoot lineup. Det er beregnet som en letv?gtsl?besko til at konkurrere med likes? Saucony Peregrine, Brooks Pure Grit og den kommende New Balance MT110. Jeg modtog et par Mixmaster fra Merrell i sidste uge (afsl?ring: disse sko er et reviewpar, der leveres gratis fra producenten), og troede, at jeg ville dele mine f?rste indtryk efter at have tilbragt en dag i dem og tage dem ud p? en 5 mile trail run.My f?rste indtryk p? at s?tte Mix Master p? var at det f?lte en smule sn?vrere end Trail Glove. Men efter at have tilbragt en dag i dem, har jeg konkluderet, at selvom Nike Air Max 98 Femme passformen er lidt anderledes, er de i det mindste lige s? rummelige p? mine f?dder som Trailshandskerne. M?ling p? tv?rs af forfoden s?tter dem i samme liga som New Balance MT101 og Minimus Trail Nike Air Max 90 Femme MT10 - s?ledes skal der v?re masser af plads foran for de fleste.

Labi1995  
Labi1995

When you are marked then you might
res chaussures de basket-ball de jeu que nous

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor