ndring til en mere minimalistisk sko

#1 von Labi1995 , 04.03.2019 04:17

Jeg har l?st med lidt underholdning de kommentarer, der er forbundet med Christopher McDougalls seneste Nike Air Max Guile Womens artikel i NY Times Magazine. P? den ene side er der folk, der nedbryder brugen af ??anekdote og beder om at se de data, der viser, at barfodet er bedre, s?vel som de forf?rdet ved tanken om at k?re barfodet p? beton. P? den anden side er de sprudlende individer klar til at g? ud og starte polstring sammen p? deres forefeet i morgen, hvoraf mange vil sandsynligvis g?re sig selv i gang ved at tvinge forandring for hurtigt. Som s?dvanlig har midterste tendens tendens til at g? tabt, og at midtbanen har tendens til at v?re hvor jeg finder mig selv i disse dage. Min generelle f?lelse er, at der ikke er noget som "perfekt" l?bende form, men snarere at der er et "bedste "L?bende form for hver enkelt person, der har givet deres egen anatomi, fysiologi og personlig historie egenskaber (sko, aktivitetsniveau osv.). Desv?rre har jeg mistanke Adidas Ultra Boost Mens om, at mange personer rent faktisk ikke k?rer med den bedste form for dem, og at dette m?ske ville v?re skyld i skoene p? deres f?dder. Se slow motion video fra ethvert rekreative l?b, og du vil snart indse, hvordan f?lles overstridende og h?lmashing er. Jeg taler ikke om alle former for h?l sl?ende her, men det forl?ngede ben, n?sten l?st kn?, t?er peger mod himlen ved kontaktformet ganggang. En l?ber kan h?l strejke og g?re det fint - jeg tror virkelig dette. Men jeg bekymrer mig om den massive overstrider, og jeg tror, ??at overbuilt moderne sko g?r overstr?mmen meget mere sandsynligt at forekomme.
P? grund af mine tanker om form, tror jeg heller ikke, at der er en perfekt sko til alle l?bere, og jeg tror heller ikke, at alle skal g? barfodet. For at v?re ?rlig tror jeg ikke engang, at videnskab i ?jeblikket giver specielt Nike Air Max 95 Womens gode svar om, hvad enhver person skal b?re eller ikke b?re p? deres f?dder. Jeg tror, ??at l?beren ikke beh?ver at v?re bange for at eksperimentere, og at de skal tage det, de f?r at vide i de fleste l?bende butikker med et saltkorn. V?r forsigtig med nogen, der giver dig et udvalg af sko baseret p? din sidde eller st?ende buh?jde, og l?g ikke for meget lager i recepter baseret p? Nike Air Max 270 Femme graden af ??pronation observeret p? en l?beb?nd (og endnu mindre p? pronation observeret, n?r du g?r over en butik!). Pronationskontrollmodellen kan v?re nyttig i yderpunkterne eller som udgangspunkt for at se p? sko, men l?beren beh?ver ikke at f?le sig l?set ind for livet, hvis de fort?ller at de "overpronerer". Overpronation "diagnoser" er subjektive og vil sandsynligvis variere afh?ngigt af hvem ser p? dig - g? til tre butikker, og du bliver m?ske www.anbilazio.it fortalt tre forskellige ting (og ja, jeg har h?rt om dette). Derudover er der ikke engang st?rke tegn p?, at overpronation er en stor risikofaktor for skade. Det bedste er at finde en ?bent s?lgere, der kan tilbyde dig praktisk r?dgivning baseret p? erfaring, der l?ber i masser af sko. Fort?l dem hvad du kan lide i en sko - fast eller bl?d, bred eller smal, h?jh?l eller lav h?l, Nike Air Presto Hombre bueunderst?ttelse eller flad inders?l - de kan indsn?vre valg for dig baseret p? langt mere end bare pronation kontrol. Generelt g?r jeg tror at l?besko har v?ret overbygget i lang tid, og at en tilbagevenden til enklere design er et positivt skridt. Jeg tror, ??at de fleste l?bere b?r str?be efter at finde den mindste m?ngde sko, de kan klare. Og jeg tror, ??at vores nuv?rende skobeslagsproces er baseret p? meget lidt videnskab og er ret alvorligt fejl. Adidas Superstar Hombre S? hvad er en l?ber at g?re, n?r det kommer til form og sko? Hvis du l?ber godt og er fri for skader, kan det v?re bedst at ikke g?re noget - bare nyd dit godt olierede l?bende liv ved at opretholde status quo. F?ler ikke at du skal ?ndre bare fordi nogen sagde barfodet er bedre. Men hvis du har problemer, skal du ikke v?re bange for at eksperimentere med sko uden for din "pronation www.dannywinstanley.co.uk control category" (gasp !!!) eller med en mere drastisk ?ndring til en mere minimalistisk sko. Eller overvej at tilf?je i nogle barfodet l?b og form arbejde. Hvis du er forsigtig og langsom i din tilgang og opm?rksom p? sproget i din krop, vil du nok bare v?re fint. Der er risici involveret i enhver ?ndring, men du kan bare finde ud af, at et gammelt problem forsvinder, n?r du skifter til din form eller fodt?j. Det vigtigste for enhver l?ber er simpelthen Adidas NMD Mujer at kunne l?be og at kunne l?be af de grunde, der er vigtige for os som enkeltpersoner (nydelse, motion, konkurrence osv.). Eksperiment, find hvad der virker, og hold fast i det. I slutningen af ??dagen er den eneste "perfekte" l?beform den der holder dig v?k fra sofaen.

Labi1995  
Labi1995

Adidas NMD En Soldes
GameMaker Studio 2 Crack

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor