allen Bright Crimson en een doorschijnende b

#1 von caicai2017 , 08.03.2019 02:40

Matthew Henson - een street-style vaste en stylist van A $ AP Rocky en The Weeknd - is een fan van Ugg, die zelfs een paar slippers van het Nike Free Run 3.0 Womens merk gaat dragen tijdens de zwaar gefotografeerde modeweek in New York. "Ik ben een tijdje geleden verliefd geworden op de Tasman-stijl van Ugg tijdens een dagje winkelen in Japan," zegt hij. "Het was zo koud en Nike Air Presto Mujer mijn voeten vroren op een gegeven moment Nike Air Max Zero Femme dat ik een willekeurige winkel binnenstapte en een paar kocht. Ik heb altijd gelachen om de memes die rond Uggs circuleren, maar ik heb ze toch aangepakt. "Henson vermeldt dat de pantoffels zijn voeten warm en gezellig hielden, dat wanneer hij tijdens het winkelen nieuwe kleren aan het proberen was," ze er met bijna elke pasvorm geweldig uitzagen Adidas Ultra Boost Mujer dat ik was aan het samenstellen. "In de straten van Parijs heeft de Nike Air Max Plus een aparte bijnaam: La Requin. De schoen verdiend de naam, wat zich vertaalt naar "haai", omdat velen zeggen dat de componenten lijken op de kraakbeenachtige www.denisbensimon.fr vissen.
De marinemarkering verschuift van figuratief naar beton in de tweede iteratie van deze TN, die in witte en zwarte kleurstellingen wordt geleverd, met een rugvinachtige extensie van de Swoosh, afbeeldingen die verwijzen naar het lichaam van een Adidas NMD Femme haai, een bewerking van het logo van de haaikaak (op de tong) ontwikkeld voor de eerste La Requin TN en een lederen spatbord.
De Air Max Plus La Requin komt op 7 maart uit op nike.com en bij Footlocker. 2019 - Internationaal model en stylist Aleali May's nieuwste Air Jordan-samenwerking is een Rust Pink Air Jordan VI met knallen Bright Crimson en een doorschijnende buitenzool. May dankt haar liefde voor Nike Air Max 90 Womens de Air Jordan VI aan haar tijd in Chicago, waar ze zowel op een high fashion label als in streetwear-boetieks retailde. Deze ervaring heeft geholpen de basis te leggen voor haar eigen baan Nike Air Max 95 Femme in stijl.
De Aleali mei x Air Jordan VI Millennial Pink komt wereldwijd uit op 15 maart in damesmaten.2019 - Met aandacht voor zweet en T-shirts was Emotionally Unavailable een luchtige samenwerking, opgericht in 2014 door Edison Chen en KB Lee. Nu Nike Air Max 95 Womens is het uitgegroeid tot een volwaardige collectie. "We hebben een fanbase die ons ertoe bracht serieuzer te zijn over het merk." Nu zijn we 1000 procent serieus, en onze samenwerking met Nike op deze Air Force 1 is een bewijs dat we het merk op de voorgrond hebben gezet, "zegt Chen.
Het silhouet en het materiaal (canvas om te knikken naar de Nike Vandal, waarvan Lee denkt dat het eerst dacht dat het een AF1 was) representeert de roots van de ontwerpers en de relatie met Nike. "Opgroeien in Korea, het canvas Air Force One is een universele schoen, hip-hopkoppen droegen het, skaters droegen het, Nike Free Run 3.0 Mujer het betrof meerdere subculturen," zegt Lee. "Het ziet er ook gewoon cool uit, omdat het zo goed verslijt."

caicai2017  
caicai2017

ps of Bright Crimson and a translucent outs
Nike Air Force 1 Discount

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor