r foden er under

#1 von Labi1995 , 19.03.2019 04:18

fanget fra en video, jeg tog p? NYC Barefoot Run. I dag tilf?jer jeg et par videoklip, der viser en pr?ve af l?bere fra arrangementet - blanding af Nike Air Max 98 Mens barfodet og flere Vibram Fivefingers l?bere (samt et par andre ting). Endnu engang er det sv?rt at vide, om disse l?bere tvang deres skridt eller ej , men helt sikkert at sammenligne barfodet til Vibram-l?berne antyder igen, at bare at l?gge p? et par Fivefingers, er ikke n?dvendigvis at f? dig til at stoppe h?len. Imidlertid kan k?rer i barfodestil sko ?ndre din skridt p? andre, m?ske Nike Air Max 90 Femme mere subtile m?der. Endvidere g?r nogle mennesker faktisk h?lstrejke, n?r barfodet - hvor l?nge de forts?tter med at g?re det, er ukendt, men personen p? billedet ovenfor var blandt gruppen p? deres anden 2-mile-sl?jfe omkring guvern?rens ? (ved ikke, om han startede med dem eller ej).
Jeg har ikke kvantificeret m?nstre fra videoen endnu, men det ser ud til, at procentdelen af ??forfodsstrikere er h?jere blandt barefootere end blandt Fivefingers Nike Free Run 2.0 Mujer b?rere. Jeg overlader det til dig at overveje / spekulere p?, hvorfor det kunne v?re tilf?ldet .
Lav videoerne under fuldsk?rm for at f? den bedste visning, kvaliteten bliver noget forringet fra originalen under filkonvertering og upload til YouTube. Jeg har ogs? besk?ret originalerne for at maskere identiteten af ??l?berne. Jeg har tendens til at tro, at der er 3 hovedfaktorer involveret Nike Air Max 270 Femme i effektivitet i stride: fodstrejke, op og ned bev?gelse og stridl?ngde. En h?rd h?l landing er tydelig ineffektiv, da det ?ndrer en glat fremadg?ende bev?gelse. Springer op og ned er spild energi, der kunne rettes mod at bev?ge sig fremad. Str?kl?ngde synes at v?re en funktion af de to f?rste. Kortere strider er tilb?jelige til at v?re midt- eller forfodsstrikere med meget lidt op og ned bev?gelse. L?ngere strider har tendens til at v?re Nike Air Max 97 Femme h?lstreger med udtalt op og ned bev?gelse. Et eller andet sted i midten formoder jeg, at det er den mest effektive l?beform. Jeg har en midtfodstrejke og meget lidt op og ned bev?gelse. Men jeg har en meget kort kamp, ??s? jeg tager langt flere skridt end en anden l?ber for at krydse samme afstand i samme tid. P? den anden side er jeg 55 ?r gammel og har kun begyndt at l?be for omkring 2 ?r siden, jeg er bekymret for mine kn? og ankler. Jeg bem?rker mange l?bere Nike Air Max 97 Womens med l?ngere fremskridt har meget h?j op og ned bev?gelse og har ogs? tendens til at ramme jorden h?rdere. Jeg ramte jorden meget let og gjorde n?sten ingen st?j, som jeg er overbevist om, vil holde mig k?rende smertefri i en god lang tid. Tak for at sende video. Jeg h?bede du ville, efter at jeg s? billederne fra det sidste indl?g. Det, du ikke kan fort?lle fra billederne, er, www.goulvenbazire.fr n?r de "l?ses" efter indflydelse. I videoerne er det, jeg ikke ser, at det ikke er en enkelt person (medmindre jeg savnede en), mens kun h?len er i kontakt. Jeg mener, at dette er det, der kan kaldes en "proprioceptiv h?lstrejke" ... ikke sikker p?, om det er et teknisk begreb. I grunden finder foden jorden let med h?len, men belastes ikke, f?r foden er under tyngdepunktet. Andre finder jorden med forfoden og lades stadig ikke, f?r foden er under Nike Air Max 95 Femme tyngdepunktet. Ingen af ??disse b?r v?re skadelig, for s? vidt som skader g?r ... begge skal v?re helt fine. Problemet er, n?r du l?gger p? h?lkontakt som tunge h?lestregere g?r. Jeg tror stadig, at dette kun er muligt i sko med store polstret h?le, der holder kroppen ude af stand til at m?rke slagkraften p? h?len. N?r det er barfodet, vil kroppen simpelthen ikke lade dig l?se p? din Nike Air Max Classic BW Femme h?l konsistent ... i det mindste har jeg aldrig set det i en video eller et billede.
Jeg har dog en mistanke om, at selvom proprioceptiv h?l p?faldende ikke kan for?rsage skader eller problemer, kan pr?stationen ?ges ved at slippe af med den proprioceptive h?lstrejke og flytte til en midt / forfodsstrike.

Labi1995  
Labi1995

ijlen op schoenen moet zetten om een
Air Jordan Zapatillas

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor