eller om jag hade

#1 von Labi1995 , 26.03.2019 04:30

Han har ocks? ganska driften Nike Air Max 98 Mens ?terupptas - under de senaste m?naderna har han avslutat tre hundra mil lopp, med mer att komma s? l?ngt, hans lista utf?randen sommaren inkluderar Western States, VT 100 och Leadville fortfarande att komma ?r det .. . Bear 100 i Utah / Idaho och springa ?ver New Hampshire jag hoppas att ansluta sig Nike Air Max 2017 Dames till honom f?r ?tminstone en del av den senare, men har ingenstans i n?rheten av uth?llighet som kr?vs f?r att k?ra 100 + miles just nu - kanske en dag tidigare i kv?ll Nate skickade mig ett e-postmeddelande som visar att han har lagt upp en ?versyn Nike Air Force 1 Femme av den kommande New Balance MT110 (som sl?pps i januari 2012), och erbj?d sig att l?ta mig posta det h?r p? Runblogger. jag ?r en stor fan av NB MT101 och ser mycket fram emot att ge 110 ett f?rs?k. Denna vinter New Balance publiceras p? Facebook att de letade efter Ultra l?pare att delta i Nike Air Max 90 Femme en fokusgrupp. jag mailade tillbaka med min k?r CV och inbj?ds att delta i grupp. n?gra veckor senare samlades jag upp 4 par l?pning skor, inklusive ett par av NB: s som jag modifierats f?r att sl?ppa h?len (se bilden till h?ger) och leds till Boston f?r ett kv?llsm?te. Jag visste inte vad som v?ntar, men m?ttes av ett team av NB designers, marknadsf?rare och chefer f?r att diskutera vad hardcore Ultrarunners ville fr?n sina skor. jag k?nde mig som en t?nt att f?ra 4 olika skor, men var positivt ?verraskad att se att alla andra l?pare tog Nike Air Vapormax Dames minst 2 par. de flesta tog minst fyra som jag did.The folk fr?n NB bad oss ??massor av fr?gor om vilken typ av l?pning vi gjorde, vilken typ av t?vlingar som vi gjorde, vilka typer av skor vi bar f?r vilken typ av t?vlingar och varf?r. De fr?gade oss om v?ra behov och ?nskem?l och var genuint Nike Air Max 90 Homme intresserad av vad vi hade att s?ga. det Minimus linjen var precis p? v?g att sl?ppas och m?nga av oss ville desperat att f? ett par skor som var unavailable.I satt bredvid Bryan Gothie som ?r en Outdoor produktchef. N?r det var min tur att beskriva min ultimata sko jag sa att jag ville en sko som var flexibel, l?ttviktig, dr?neras v?l, mindre ?n 4 mm h?l droppe och hade tillr?ckligt skydd f?r att k?ra 100 miles. Bryan log och sa: "V?nta tills du ser vad vi bygger f?r Anton, jag tror du kommer att gilla det" . det visar sig att de talade om Nike Air Max Classic BW Womens NB MT110, n?sta generation av MT101. Nyligen Bryan skickade mig ett par av de tidiga produktions MT110s. jag bl?st bort av vad de har producerat. s? mycket som jag njuta av min ?lskade Altra instinkter, kan dessa vara de b?sta skorna som jag n?gonsin slitna. jag fick dem veckan innan Leadville Nike Roshe Run Femme och k?rde varje dag k?r i dem. den l?ngsta pisten jag gjorde i dem innan loppet var bara 7 miles, men jag best?mde mig f?r att b?rja Leadville i dem och sedan enkelt ?ndra ur dem n?r de blev f?r "tunn" eller om jag hade problems.Here ?r novellen ... jag sprang de f?rsta 70 miles fr?n Leadville i dem. jag hade noll bl?sor. det ?r r?tt, noll. L?ng tid l?sare av min blogg vet att min st?rsta problemet med att k?ra 100 mil lopp ?r att jag lider fruktansv?rda bl?sor. Jag har alltid sagt att om jag bara kunde hitta ett s?tt att undvika att f? Nike Roshe Run Womens bl?sor skulle jag njuta av dessa raser s??? mycket more.The b?sta beskrivningen jag kan ge f?r dessa skor ?r att de helt enkelt f?rsvinner p? mina f?tter n?r ig?ng. det k?nns som om jag k?r barfota, men inte har n?gon av de fr?gor som jag normalt med "barfota" l?parskor. jag ?lskar hur NB minimus Adidas ZX 750 Femme k?nns p? mina f?tter, men Vibramsula ?r helt enkelt att f?retaget f?r mig att k?ra l?ngre ?n 15 miles. jag f?r domningar i t?rna och ?nskar att jag hade mer skydd n?r man k?r steniga stigar. jag vet att vissa barfota killar f?r alla uppity om "k?nsla" med sina barfotaskor, men ?rligt talat tror jag att stenar ont . Ring mig en vekling, jag bryr mig inte. jag hade aldrig fitta fot ?ver stenar med dessa skor. jag har letat efter en perfekt balans mellan barfota k?nsla och hela dagen skydd. De MT110s ha det.

Labi1995  
Labi1995

eer [url=http://www.adeninavarra.es/Nike-M2k-Tek
New Balance 574 En Soldes

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor